پروژه برج نوری 15 متری ساری

نصب-برج-روشنایی-روشان-سازه

برج نوری 15 متری با فونداسیون پیش ساخته بتنی

پروژه برج روشنایی با سبد متحرک برقی به سفارش پیمانکار توسط گروه مهندسی روشان سازه طراحی، تولید و اجرا شده است. این سازه مرتفع کاربردهای فراوانی دارد که در بخش محصولات و برج نور متحرک به آن اشاره شده است.

روشان سازه

مشخصات فنی پروژه برج نور

  • برج روشنایی با ارتفاع 15 متر با مقطع 8 وجهی
  • پوشش گالوانیزه گرم
  • سیستم متحرک با گیربکس موتور دار
  • فونداسیون اماده بتنی 
  • جهت تامین روشنایی 

فرایند اجرای پروژه برج روشنایی در روشان سازه

سازه برج نور یکی از المان های روشنایی و زیبایی در اماکن عمومی و خصوصی می باشد. بصورت عمده این سازه در میادین اصلی شهر ها و یا در محوطه های کارخانه ها جهت ایجاد روشنایی در حوزه وسیع نصب می شود.

جهت تولید این سازه فلزی مرتفع مهندسان روشان سازه ابتدا محل نصب را ارزیابی کرده و با بررسی خاک و وزش باد منطقه، بدنه دکل چندوجهی یا برج را با مقاومت مناسبی طراحی می کنند. و نقشه فنی را به واحد تولید انتقال داده و با نظارت کامل مهندسان ما فرایند تولید در روشان سازه آغاز می شود. پس از فرایند تولید، جهت افزایش طول عمر مفید و مقاومت برج نوری بدنه چندوجهی فلزی را گالوانیزه گرم کرده و سپس در صورت نیاز کارفرما عملیات سندبلاست و رنگ آمیزی انجام می شود.

با پابان فرایند تولید واحد نصب و اجرای روشان سازه جهت بسته بندی و بارگیری و تخلیه و نصب سازه در محل اقدام می کنند.

نوع فونداسیون برج نوری نیز بر اساس محاسبات مهندسان روشان سازه تعیین می شود. که می تواند به دو صورت فونداسیون برج روشنایی ریختگی یا بصورت آماده باشد.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر از فرایند طراحی، تولید و نصب دکل پرجم، روشان سازه را در شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید. و یا از طریق تماس با ما اقدام کنید.

 

سایر پروژه ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

روشان سازه
تماس